Verzenden & retourneren

Onze organisatie heeft als belangrijkste doel tevreden klanten. Onze jarenlange ervaring en leveringen aan particulieren en bedrijven heeft inmiddels een goede naam opgeleverd. Geen enkele vraag of opmerking is te veel. De feedback van onze klanten en opdrachtgevers wordt intern gebruikt om de kwaliteit van de levering te optimaliseren.

Geld terug garantie
Onze organisatie garandeert een 100% tevredenheidsgarantie. Levering met de beste kwaliteit tegen de beste kwaliteit. Ook binnen onze organisatie kan er met een levering wel eens wat mis gaan.  beste prijs. Bent u niet tevreden over de levering van onze producten, dan kent onze organisatie een niet-goed-geld-terug-garantie. Informeer ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling en een van onze medewerkers neemt contact met u op voor een correcte afhandeling van uw bestelling. In eerste instantie zorgt onze organisatie voor een correcte levering. Indien u als klant niet overtuigd raakt van onze service en onze producten, dan komt onze organisatie u tegemoet voor de geplaatse bestelling.

Retourbeleid hoe kan ik een item retourneren?
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd met de originele (digitale) documenten en de ontvangstbevestiging van de levering. Onze organisatie garandeert uitwisseling of terugbetaling binnen 14 kalenderdagen na levering aanmelding van de klacht over de levering.

De geleverde producten dienen  "nieuwe, ongewijzigde en ongebruikte toestand" te zijn, inclusief de originele verpakking.

Onder ‘nieuwe, ongewijzigde en ongebruikte toestand’ wordt verstaan zonder tekenen van slijtage of schade na levering door onze organisatie.

Indien een door onze organisatie geleverd product door u als klant wordt ontvangen is beschadigd of niet correct is verzonden, dan kunt u deze bij de postbesteller wijzigen. Indien na het openen van de bestelling er oneffenheden opgetreden zijn, dan is het verzoek direct de oneffenheden op foto vast te leggen en onze organisatie direct te informeren.